SHOPEE 9.9! CRAZY SALE

Lazada 10.10

Lazada 10.10 Tenaga Sale!

VIDEO - Pegawai Polis seksa dan bunuh suspek pengedar dadah dengan beg plastik semasa dalam tahanan setelah gagal meminta sejumlah wang daripada suspek. Kematian suspek dipalsukan sebagai "overdose dadah" sedangkan suspek mati dibunuh.


Nakhon Sawan,Thailand - Pasukan polis Thailand menghadapi protes setelah video tular dalam talian yang menunjukkan seorang pegawai kanan dan beberapa bawahannya menyeksa dan kemudian membunuh seorang suspek di sebuah stesen di wilayah utara Nakhon Sawan dalam cubaan pemerasan.


Dalam video tersebut, yang disiarkan di Facebook pada 24 Ogos, seorang kolonel polis dilihat meletakkan beg plastik di atas kepala suspek penyeludup dadah, seorang lelaki berusia 24 tahun, dan memukulnya berulang kali dalam usaha memeras 2 juta baht (AS $ 61,000) daripadanya, menurut seorang pegawai junior yang telah membuat aduan terhadap polis kanan itu.


Suspek, yang dikatakan polis telah ditangkap bersama isterinya setelah didapati memiliki 100,000 pil methamphetamine dalam simpanannya.


Anggota polis itu didakwa cuba menutupi punca kematiannya dengan menyalahkannya kerana berlebihan dadah sebelum seorang peguam terkemuka memperoleh rakaman dari kamera keselamatan di stesen dan menyiarkannya dalam talian.


Isteri lelaki yang mati itu dibebaskan tanpa cedera dari tahanan polis setelah diberitahu untuk berdiam diri mengenai kejadian itu. 





Dengan adanya video ini sebagai bukti, saya yakin bahawa Thailand kini telah mengukuhkan kedudukannya sebagai negara yang benar-benar gagal, kata salah satu dari banyak orang Thailand yang telah memberi komen dalam talian mengenai kes tersebut. - Agensi

Menarik Di Telegram


Lazada 10.10

Lazada 10.10 Tenaga Sale!





Jumlah pembaca orang.