SHOPEE 9.9! CRAZY SALE

Lazada 10.10

Lazada 10.10 Tenaga Sale!

Bengang Ditinggalkan, Bekas Kekasih Kerat Anggota Badan Seorang Gadis


LUAR NEGARA - Ejen dari BPM ke-17 (Ilha do Governador) berada, pada hari Selasa petang, mayat yang mungkin Bianca Lourenço, 24 tahun, hilang sembilan hari yang lalu.

Seorang penduduk kumuh Kelson, di Zon Utara Rio, wanita muda itu terakhir kali dilihat ketika dipukul dan diseret ke masyarakat oleh bekas teman lelaki, pengedar dadah Dalton Vieira Santana, yang dikenali sebagai "DT".

Dia adalah suspek utama kematian. Mayat itu dijumpai oleh polis tentera di sebuah tong di tepi Praia do Fundão, di titik di belakang Hospital Universiti Clementino Fraga Filho, Hospital Fundão.

Tatu di kaki dan batang badannya menimbulkan kecurigaan bahawa wanita itu hilang. Menurut Bahagian Pembunuhan Ibu Negara, yang bertanggungjawab untuk menyiasat kes tersebut, siasatan akan dilakukan untuk membuktikan pengenalan diri, yang dianggap "sangat mungkin" oleh perwakilan Moyses Santana.

Menurut polis, Dalton terobsesi dengan wanita muda itu dan mengawasinya. Pada hari Bianca terakhir kali dilihat, pengedar dadah, bersenjatakan senapang, masuk ke rumah tempat dia tidur di dalam komuniti sambil menjerit: "Buka pintu atau saya akan masuk".

Dia terus menuju ke bilik tidur, menghempaskan pucuk pistol ke mulut gadis itu dan menyeretnya ke kenderaan Hyundai HB20 kelabu yang diparkir di pintu harta tanah.

Sekitar jam 12:30 malam pada hari Ahad, Enzo melihat, melalui pelanggaran di tingkap, wanita muda itu tidur di tempat penginapan.

Kemudian pengedar dadah, sejenis lelaki dipercayai Dalton, memberi amaran kepada bos mengenai lokasinya. Tidak sampai 30 minit, Dalton sudah berada di tempat kejadian.

Semasa Bianca memakai bikini, bekas kekasihnya menyuruhnya memakai blaus untuk keluar dari sana. Wanita muda itu tidak mematuhinya.

Dia menjawab bahawa dia tidak akan pergi bersamanya. Ketika itulah dia dipukul dengan punggung di wajah, bahkan memangkas darah yang mengalir melalui mulutnya dengan tangannya.

Dalton menyeretnya secara paksa ke kereta, dengan bantuan Enzo dan rakannya yang lain, semuanya bersenjata.

Pasangan ini telah berpisah sejak Ogos tahun lalu. Tamatnya hubungan itu adalah inisiatif pemerdagangan manusia sendiri, yang tidak percaya bahawa dia akan menerima perpisahan itu.

Bertentangan dengan apa yang dia bayangkan, tidak lama setelah berakhirnya pacaran, Bianca menyiarkan kegelisahan di jaringan sosial, di mana dia mengatakan dia gembira dapat kembali hidup dalam damai.

AMARAN!!! JANGAN TENGOK GAMBAR-GAMBAR DIBAWAH JIKA IA MENGANGGU EMOSI ANDA KERANA GAMBAR-GAMBAR DI BAWAH NGERI UNTUK DILIHAT BAGI SESETENGAH ORANG

LAZADA 4.4

LAZADA RAMADHAN SALE

50% Diskaun Bagi Barangan Pakaian

Tawaran 1 April - 15 Mei 2021

Nikmati potongan harga 50% bagi barangan pakaian dan nikmati potongan RM 15 percuma bagi pembelian pertama anda!


Menarik Di Telegram


Lazada 10.10

Lazada 10.10 Tenaga Sale!