SHOPEE 9.9! CRAZY SALE

Lazada 10.10

Lazada 10.10 Tenaga Sale!

Dia Curang Mungkin Ada Sebab, Hentikan Buka Aib Dia - Rakan Artis


 
Sejak pagi tadi hangat diperkatakan mengenai rumah tangga pengacara dan penyampai radio, Shuk Sahar apabila isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah mendedahkan suaminya kembali curang.


Menerusi perkongsian di Instagram, Seraa mendedahkan suaminya masih menjalinkan hubungan dengan wanita sebelum ini yang dikenali sebagai Farah.


Dalam entri tersebut, turut didedahkan hubungan terlarang suaminya dan Farah dengar menyertakan beberapa video menunjukkan Shuk berada di kediaman wanita itu serta tangkapan perbualan WhatsApp yang dihantar wanita tersebut kepada Seraa.


Kata Seraa lagi, dia turut menerjah ke kediaman wanita berkenaan untuk meminta suaminya pulang ke rumah namun permintaannya tidak diendahkan.


Lebih pilu, Seraa berkata dikala orang lain sedang tidur, dia berkeliaran mencari suaminya. Katanya lagi, dia sangat sedih kerana Shuk adalah suaminya namun diperlakukan seperti tiada harga diri.



Tidak hanya setakat itu, Seraa turut mendedahkan menerima mesej maki hamun daripada ‘kekasih’ suaminya. Seraa turut kesal kerana dia sudah lama bersabar dengan sikap suaminya namun tidak dihargai.



Dalam satu perkongsian terakhir, Seraa mengatakan dia tidak niat untuk membuka aib suami atau rumah tangganya, namun tidak mahu maruahnya terus dipijak-pijak dan diperbodohkan kerana selama ini dia bertahan demi anak-anak.



Sementara itu, di ruangan komen Instagram Shuk dihujani dengan komen kecaman netizen susulan pendedahan isterinya mengenai kecurangan suaminya itu. Bagaimanapun, setakat ini masih tiada penjelasan lanjut daripada Shuk mengenai pendedahan tersebut.

RAKAN ARTIS PERTAHANKAN SHUK

Susulan daripada isu curang yang melanda selebriti terkenal shuk mendapat kecaman hebat dalam kalangan netizen di sosial media. Rakan selebriti beliau yang juga seorang pelawak terkenal mendakwa bahawa apa yang berlaku mungkin bersebab dan sebagai manusia biasa kita iman turun naik jika gagal mengawal nafsu semasa iman tengah lemah perkara yang tidak diingini akan berlaku. Beliau juga meminta orang ramai supaya menghentikan kecaman terhadap shuk dan menutup aib keluarganya dan biarkan mereka menyelesaikan isu rumah tangga mereka tanpa campur tangan daripada orang luar kerana orang ramai tidak faham dugaan menjadi seorang artis lebih besar lebih-lebih lagi berkaitan dengan hawa nafsu manusia... 




Menarik Di Telegram


Lazada 10.10

Lazada 10.10 Tenaga Sale!