Para Guru kumpul duit beli telefon bimbit supaya pelajar miskin dapat belajar dalam talian

 Kebanyakan orang mungkin sedang bekerja dari rumah pada ketika ini namun tidak semua orang dilengkapi dengan kemewahan dan teknologi untuk melakukannya.


Permasalahan ini juga dihadapi oleh pelajar-pelajar yang kurang bernasib baik. Sesetengah dari mereka tidak dapat mengikuti kelas dalam talian kerana tidak mempunyai telefon bimbit dan komputer riba.



Mereka tidak mampu untuk membeli alatan yang diperlukan namun usaha yang dilakukan oleh guru-guru ini wajar dipuji kerana tidak mahu para pelajarnya ketinggalan dalam pelajaran.


Guru-guru dari Tamil Nadu itu mengambil keputusan untuk membelikan para pelajar mereka telefon bimbit yang membolehkan mereka mengikuti kelas dalam talian.



Menurut laporan ANI, para guru di sekolah bantuan Thiyagaraja Government mengumpulkan wang dari gaji mereka sendiri dan membelikan telefon bimbit untuk para pelajarnya.


Dengan penutupan sekolah, adalah sangat penting untuk setiap pelajar tidak terlepas dari kelas atas talian mereka namun kerana kekurangan sumber, pelajar yang kurang berkemampuan ketinggalan.


Usaha guru-guru terbabit memperlihatkan bagaimana mereka tidak mahu pelajar-pelajar ketinggalan dalam pelajaran mereka.


1000 group whatsapp untuk perniagaan anda

1000 Group Whatsapp Untuk Perniagaan Anda Edisi 2022

Beli dengan harga promo RM 9.90 dapat semua 1000++ group whatsapp untuk luaskan pasaran perniagaan produk/servis anda!

RM 89.90 RM 9.90 Sahaja

(2,300 Terjual)



Dropliz Sandal

Kasut Sandal Wanita | READY STOCK

RM 59.90 RM 19.90 Sahaja

(12k Terjual)



Kongsikan artikel ini kepada kenalan anda supaya mereka juga tahu apa yang anda tahu!